Feedback4Sports


Hogere retentie, lagere churn en meer leads

Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers: ze zijn de backbone van elke organisatie. Ook van sportverenigingen, fitnessclubs en wellnesscentra. De ervaringen van klanten worden steeds belangrijker. Daar is onderzoek voor nodig: het is belangrijk om te weten wat je leden vinden en voelen, en waar ze vrolijk en minder blij van worden.

De fitnesssector leent zich bij uitstek voor tevredenheidsonderzoek. Feedback4Sports maakt samen met jou inzichtelijk wat je klanten en leden écht vinden en vertaalt dit in concrete actiepunten voor een betere klantbeleving. Met een hogere retentie, lagere churn en meer leads als resultaat.

Ons doel? Ervoor zorgen dat je klanten zich niet alleen enthousiast inschrijven, maar ook daadwerkelijk enthousiast blijven. Hoe lang ze ook lid zijn. Enthousiaste klanten zijn immers de beste ambassadeurs voor jouw club.

 

Columns

Hyperfocus op sales, sales en sales is als een crashdieet  
Lees verder
Van slechtste leerling in de klas tot schoolvoorbeeld in het land
Lees verder
Laat de massa spreken om de waanzin te breken...
Lees verder
De top 5 ‘niet op komen dagers’… en pak die kans!
Lees verder
Lockdown 2021: gesloten of open?
Lees verder
Column Govert Janssen: Blijven wachten tot je een ons weegt
Lees verder
Vaccineren, controleren, etaleren
Lees verder
Column: Van fake reviews naar echte klantverhalen
Lees verder
Samen sterk
Lees verder
Het grote verschil wordt gemaakt door de kleine verschillen
Lees verder
Terwijl Den Haag faalt zijn het de enthousiaste klanten die bepalend zullen zijn
Lees verder
Dag slapende leden, hallo enthousiaste klanten!
Lees verder

Feedback4Sports


Ericssonstraat 2
5121 ML
Rijen
Nederland
T: 010 - 268 8181