Feedback4Sports


Hogere retentie, lagere churn en meer leads

Enthousiaste klanten en bevlogen medewerkers: ze zijn de backbone van elke organisatie. Ook van sportverenigingen, fitnessclubs en wellnesscentra. De ervaringen van klanten worden steeds belangrijker. Daar is onderzoek voor nodig: het is belangrijk om te weten wat je leden vinden en voelen, en waar ze vrolijk en minder blij van worden.

De fitnesssector leent zich bij uitstek voor tevredenheidsonderzoek. Feedback4Sports maakt samen met jou inzichtelijk wat je klanten en leden écht vinden en vertaalt dit in concrete actiepunten voor een betere klantbeleving. Met een hogere retentie, lagere churn en meer leads als resultaat.

Ons doel? Ervoor zorgen dat je klanten zich niet alleen enthousiast inschrijven, maar ook daadwerkelijk enthousiast blijven. Hoe lang ze ook lid zijn. Enthousiaste klanten zijn immers de beste ambassadeurs voor jouw club.

 

Feedback4Sports


Ericssonstraat 2
5121 ML
Rijen
Nederland
T: 010 - 268 8181