Adverteren bij Body•LIFE 

Body•LIFE Benelux biedt u een uniek crossmediaal promotie-aanbod. Als adverteerder ontvangt u altijd een communicatie-uiting in print en online (banner/bedrijfsprofiel). Tevens heeft u recht op de plaatsing van nieuwsberichten. De printeditie heeft een gegarandeerde oplage en verspreiding en online werken wij er dagelijks aan om uw commerciële- en onze redactionele uitingen onder een breed publiek kenbaar te maken. De website heeft 9.000+ bezoekers per maand.

Profiel abonnees/platform bezoekers (gegevens: Google Analytics):
- Vrouw 50,9%, Man 49,1%
- Leeftijd: 18 - 24 jaar 11%, 25 - 34 jaar 16%, 35 - 44 jaar 19%, 45 - 54 jaar 22%, 55 – 64 jaar 19%, 65+ jaar 13%.
- Aantal bezoekers: 300 per dag, 9.000 per maand. Gemiddelde bezoeker = 1,5 pageview.
- Gemiddelde bezoektijd van de WEEK Top 10 pagina’s: 2 minuut 30 seconden, uitstappercentage 77%.
- Apparaat: 73% Mobile (waarvan 61% iPhone), 25% Desktop en 2% Tablet
- Kanalen: 51% organic, 33% social media, 1% referral en 16% direct link

Body•LIFE Benelux magazine verschijnt 6 x per jaar, elke editie heeft een bereik van ruim 3.200 personen. Elke editie is namelijk eveneens terug te vinden op deze website en wordt als e-magazine naar onze 14.500+ nieuwsbrief-lezers (waarvan 9,3% clicks) verstuurd.
Hierdoor is uw advertentie altijd zichtbaar!

Voor meer informatie over Body•LIFE Benelux kunt u onze mediakaart downloaden en bij eventuele vragen of indien u een persoonlijke afspraak wilt maken, kunt u te allen tijde contact opnemen met ons!

Magazine Manager
Jeroen Gerats
T 024-3732585
WhatsApp 0616-964325
jeroen@bodylifebenelux.nl

Vanaf €50,- per maand kun je al Body•LIFE mediapartner worden.
Klik op jaarpakket!


Voor de inlever- en verschijningsdata van 2022 klik op de mediakaart.



Het redactionele Body•LIFE beleid is er op gericht om de ‘decisionmakers’ uit de fitnessbranche te bereiken. Door een goede intense samenwerking met experts en technische specialisten uit de fitnessbranche publiceren we artikelen, marktoverzichten en bedrijfsprofielen. Kortom: alles van belang. De aantrekkelijke lay-out, het hoge lezersvoordeel en het reeds bewezen concept van Body•LIFE maakt dit kwalitatief hoogstaande magazine tot een belangrijke speler in de Nederlandse en Belgische markt. Op internationaal niveau heeft Body•LIFE met haar uitgaven reeds een leidende positie

Heeft u specifieke wensen? Wij maken graag een afspraak om diverse mogelijkheden door te nemen! Heeft u nog geen advertentiemateriaal en/of communicatiebureau achter de hand, toeslag voor advertentie-opmaak bedraagt 10% van het advertentietarief. Bij ons interne bureau kunt u terecht voor al uw grafische uitingen en drukwerk.

Kernwaarden van Body•LIFE zijn helder geformuleerd om onze lezers, partners en medewerkers aan te geven hoe onze missie optimaal kan worden gerealiseerd: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken en integriteit.
Het draait om hier om actuele, objectieve berichten en verdieping voor de gym professionals in de Benelux, ofwel de lezer!
 
Mailadressen in het nieuwsbrieven bestand zijn verzameld via de Body•LIFE website en middels overnames van o.a. Sportschooltekoop.nl en GymForum.





Over ons
Van Munster Media Groep


Body•LIFE Benelux Magazine wordt uitgegeven door de Van Munster Media Groep, een dynamische en multimediale uitgeverij in Nijmegen. Uitgeefteams (uitgever, media-adviseurs, redactie, vormgeving, marketing en klantenservice) werken dagelijks aan verschillende vakbladen, ondernemersbladen en consumentenmagazines voor de meest uiteenlopende branches. Behalve het druk- en verspreidingsproces, hebben we alles in eigen hand. Dit betekent dat de lijnen kort zijn en dat komt ten goede aan het proces.

Naast Body•LIFE Benelux Magazine brengt de Van Munster Media Groep veel andere bladen uit, waaronder regionale business magazines voor ondernemers en bestuurders in de regio’s Utrecht, Oost-Gelderland, Noord-Limburg, Rivierenland, de Gelderse Vallei en Curacao. 
Andere producten voor de business to businessmarkt van de Van Munster Media Groep zijn: MeetingMagazine.nl en Body•LIFE.
Voor de consument geeft Van Munster Media Groep bijvoorbeeld PUUR Porsche Magazine, Great British Cars, Volvodrive Magazine, Handwerken Zonder Grenzen, Borduurblad, ELF Voetbal en PANNA! uit.

Crossmediaal
De Van Munster Media Groep kiest voor een geïntegreerde crossmediale marktbenadering. Elk magazine heeft een eigen website waarop het laatste nieuws uit de branche te vinden is en al onze uitgaven zijn vanzelfsprekend ook digitaal beschikbaar, zodat u geen enkele uitgave hoeft te missen en zelfs oude nummers in het archief kunt teruglezen. Onze online magazines gaan verder waar de papieren versie ophoudt: actueel, interactief en altijd opvraagbaar. Al onze consumentenuitgaven kunt u ook digitaal kopen via www.magzine.nu Vanuit al onze formules verschijnen digitale nieuwsbrieven met het meest actuele nieuws, die tevens inzetbaar zijn als communicatiemiddel voor adverteerders. De Van Munster Media Groep bevordert ook de interacties tussen aanbieders en klanten door het organiseren van verschillende events. De Business forums zijn een succesformule, maar we organiseren ook regionale congressen en de Autotestdagen zijn inmiddels een bekend en gewaardeerd event onder ondernemers en klanten.
 
Internetproducties en online marketing
Van Munster Media Groep kan u ook helpen met het realiseren van uw website. Ontwerpen, bouwen, online marketing advies, ook daarvoor bent u bij ons aan het juiste adres!
 
Maatwerk campagnes
Campagnes waarbij wij met u de juiste mix van de middelen samenstellen: wij ontzorgen u en leveren u resultaat!
Direct mailings in print of online? Opvolgacties via uw website om resultaat te meten en op te kunnen volgen?  Adverteren in onze (e)magazines of nieuwsbrief naar uw doelgroep?
Het gehele traject van A tot Z kunnen wij voor u verzorgen!