23 december 2022

Fitness-streaming met Nike en Netflix

Jeroen Gerats
CLO - Magazine Manager bodyLIFE
23 december 2022

Netflix heeft officieel de markt voor fitnessstreaming betreden. Dat is geweldig opzich, want Netflix-gebruikers besteden blijkbaar gemiddeld 3,2 uur per dag aan het bekijken van inhoud, maar daarmee creëren ze  natuurlijk veel bankhangers die zo hun gezondheid verwaarlozen.

Deze samenwerking met Nike Training Club zal mensen aanmoedigen om te sporten en te bewegen. De eerste reeks inhoud omvat 46 lessen, verdeeld over vijf samengestelde sessies:

  •  Kickstart Fitness met de basis
  •  Twee weken naar een sterkere kern
  •  Word verliefd op Vinyasa Yoga
  •  HIT & Kracht met Tara
  •  Feelgood-fitness

Deze worden op 30 december gelanceerd. Duidelijk is dit om te profiteren van de van fitnessdoelen (goede voornemens) voor het nieuwe jaar (die vaak na een paar weken in het nieuwe jaar vervallen zonder begeleiding/hulp bij motivatie).

 

 #health #fitness #netflix #technews #nike #streaming

NikeNetflixStreaming fitnessfitnessOnbemand fitnessOndemand fitnessGoede voornemens
Gerelateerde artikelen
Auteur

Jeroen Gerats

Bedrijf

bodyLIFE hét grootste fitnessvakblad

Laatste artikelen van dit bedrijf