11 maanden geleden

Let’s Move For a Better World 2023 is about to start!

11 maanden geleden
Technogym trapt de wereldwijde sociale campagne af, aangedreven door het TECHNOGYM CONNECTED ECOSYSTEM om welzijn en regelmatige lichaamsbeweging te promoten

Technogym's sociale uitdaging 'Let's Move for a Better World' - waarmee sporters hun training kunnen omzetten in een donatie voor een goed doel - gaat op 14 maart van start in meer dan 1.200 fitnessclubs over de hele wereld. Hoe meer mensen hun fitnessclub bezoeken en hoe meer ze trainen, hoe meer Technogym zal doneren aan een lokaal doel dat door elke fitnessclub wordt geselecteerd.

Door verbinding te maken met TECHNOGYM ECOSYSTEM kunnen leden hun training volgen en MOVEs verzamelen, Technogym bewegingseenheid. Bij het bereiken van vooraf gedefinieerde doelen kan elke club Technogym-producten winnen om te doneren aan een non-profitorganisatie naar keuze die actief is in de strijd tegen obesitas en sedentaire levensstijlen. Hoe actiever sportschoolleden zijn, hoe meer MOVEs ze verzamelen en hoe groter de donatie voor de gemeenschappen.

Technogym investeert al jaren in de opbouw van zijn TECHNOGYM ECOSYSTEEM met als doel de industrie te laten groeien, deze aantrekkelijker te maken voor eindgebruikers en geloofwaardiger te maken voor institutionele belanghebbenden (verzekeringen, gezondheidsstelsels, de medische wereld) en de Let's Move for a Better World Campagne it is een concreet voorbeeld van hoe je een unieke consumentenactivatie kunt combineren met een marketingcampagne voor de club en een sociale activatie voor de gemeenschap.
Het Technogym-ecosysteem omvat aangesloten apparatuur, apps en on-demand videotrainingsinhoud en kan elke individuele gebruiker altijd en overal verbinden met zijn eigen gepersonaliseerde trainingservaring voor fitness, sport of gezondheid.

Als het gaat om de kant van de exploitant van de industrie, is Technogym Ecosystem een open platform dat gemakkelijk kan worden geïntegreerd met softwaretoepassingen (lidmaatschapssoftware, marketing- en betalingsplatforms, lichaamsanalyse- en beoordelingsapparatuur) die al worden gebruikt door de club of met consumentenapps van leden en wearables apparaten.

Bovendien stelt MyWellness, de Wellness lifestyle CRM van het Technogym Ecosystem, fitnessclubs in staat om hun digitale strategie te versnellen, de ervaringen van leden te verbeteren en de ROI te verhogen dankzij de stijging van het aantrekkingspercentage, retentie, upselling en secundaire uitgaven.

 
TechnogymMovesfitness campagne2023Better World
Gerelateerde artikelen
Bedrijf

Technogym

Laatste artikelen van dit bedrijf