4 march 2016

The future of fitness at FIBO 2016

4 march 2016
Experience wordt in de toekomst steeds belangrijker in de fitnessbranche. Met name millennials (consumenten in de leeftijd van 18-35 jaar) verwachten een ultieme beleving. Millennials zijn veruit de grootste doelgroep voor fitnesscentra de komende jaren. Ze willen verrast en geraakt worden. Om deze doelgroep in je club te krijgen én te behouden is het noodzakelijk om zo goed mogelijk in te spelen op hun behoeften.
 
Experience is key
Als experience partner maakt de HDD GROUP fitness professionals succesvol op het gebied van indoor cycling, clubdesign, retentie, groepsfitness en personal training. Nog meer succes voor je fitnessclub: dat wil de HDD GROUP samen met jou bereiken!
 
FIBO 2016
Tijdens FIBO is de HDD GROUP op verschillende stands aanwezig om je een kijkje te geven in de toekomst van fitness. Laat je verbazen en inspireren! Houd hddgroup.com in de gaten voor meer info en updates!

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Auteur

Jessica Scheffer