1 jaar geleden

BodyLIFE editie 2-2022

Jeroen Gerats
Mediadeskundige bij bodyLIFE
1 jaar geleden
Deze editie een terugblik op FIBO en de Fitfair. Het was eindelijk weer mogelijk om elkaar fysiek te treffen op beursvloeren. Elkaar inspireren door kennis, verhalen en inzichten te delen. Dat is natuurlijk ook een doel wat we met BodyLIFE nastreven. Ook in deze editie.
  • We bespreken hoe Life Fitness de stichting Only Friends introduceerde bij de ledenvergadering van de VES. Only Friends maakt het voor meer dan 800 kinderen en jongeren met een beperking mogelijk om hun favoriete sport te bedrijven, waarbij fitness vaak een ondersteunende rol vervult. Life Fitness stelt apparatuur voor hen beschikbaar. 'Denk in mogelijkheden in plaats van in beperkingen', is de boodschap van Only Friends.
  • Verder veel aandacht voor de kansen die de huidige wereld biedt voor fitnessondernemers. Zo legt Easy Active hun missie uit en gaat Hidden Profits Marketing in op de vraag: hoe krijg je in 2022 weer voldoende nieuwe leden en omzet? Want waar corona voor velen een gepasseerd station lijkt, daar speelt het (op de achtergrond) nog altijd een grote rol binnen de branche.
  • In deze editie ook ruim aandacht voor Yvonne Smits, die na 32 jaar afscheid neemt als directeur bij de VES. Smits stelt dat de laatste twee zware coronajaren ook een positief effect met zich mee hebben gebracht: de bewustwording binnen de fitnessbranche om mensen te helpen een gezonde leefstijl te creëren. In haar afscheidsinterview blikt ze terug op haar ruim drie decennia bij de VES.
Veel leesplezier!


Click here for the mobile friendly version
Auteur

Jeroen Gerats

Bedrijf

bodyLIFE hét grootste fitnessvakblad

Laatste artikelen van dit bedrijf