2 jaar geleden

Retentieconventie 2021 met trainingservaring als thema

2 jaar geleden
De wereldberoemde retentie-expert Dr. Paul Bedford zal zijn populaire jaarlijkse evenement online voortzetten nadat 1.700 mensen van over de hele wereld de Retentie-conventie van 2020 hadden bijgewoond. De 2021 Retention Convention vindt plaats op 9 december, waar vijf sessies zullen gaan over het creëren van online en offline klantervaringen vanuit een trainingsperspectief om loyaliteit op te bouwen en retentie te bevorderen.

Dr. Paul Bedford legt uit: "Je hoeft alleen maar te kijken naar de investeringen die grote merken zoals Apple en Peloton in hun ervaring hebben gestoken om te beseffen dat als fysieke faciliteiten hun daadwerkelijke trainingservaring niet vergroten, het verschil zo groot zal zijn dat het teleurstellend zijn. Deze bedrijven ontwerpen alles rond entertainment, in vergelijking met de meeste fitnessinstructeurs die gefixeerd zijn op hartslag, weerstand en het aantal herhalingen."

“Sommige boetiekmerken hebben dit al onder de knie, en hoewel veel operators de faciliteiten hebben gekopieerd zodat ze 'eruit zien' als een boetiek, hebben ze de trainingservaring niet ontwikkeld, zodat ze niet 'voelen' als een boetiek. Het is tijd om te kijken wat we kunnen doen om onvergetelijke trainingservaringen in de sportschool te bieden", aldus Bedford.

Bedford zal het evenement openen en de toon zetten door de verschillen tussen ervaring en herinnering te schetsen, met details over wat we kunnen doen om ervaringen te ontwerpen die een blijvende positieve indruk achterlaten, die leden aanmoedigt om terug te komen voor meer.

UPSTARTR
Samantha Cullum en Vicky Mahony van Upstartr zullen vervolgens inzicht geven in het ontwikkelen van een productstrategie en roadmap om een bedrijf te creëren, te innoveren en te transformeren, zodat zijn producten en diensten opvallen, opvallen en impact creëren. Upstartr is een boutique groeiadviesbureau dat organisaties ondersteunt bij het creëren van merkimpact, het ontwikkelen van succesvolle producten en diensten en het stimuleren van bedrijfsgroei. Cullum zegt: “Iedereen en elk bedrijf heeft het vermogen om innovatief te zijn; creativiteit is een gewoonte die mensen kunnen ontwikkelen. Anders denken en voorbereid zijn om te falen of te leren zijn dingen om te koesteren, en het vastleggen en benutten van ideeën voor zakelijke vooruitgang is van vitaal belang voor blijvend succes.”

FAIRPLAY
Na Cullum zal voormalig PT en ervaren videoproducent Richard Playfair volgen. Toen de sector door lockdown gedwongen werd om online zaken te doen, richtte Fairplay een Facebook-groep op, die operators helpt zich aan te passen aan virtuele oplossingen en online alternatieve inkomsten te genereren. Hij is nu een wereldwijde go-to-consultant voor fitnessprofessionals die beseffen dat video essentieel is voor zowel hun bedrijfsstrategieën op korte als op lange termijn.

Hij zegt: "Elke fitnessfan zal je vertellen dat het volgen van een online training niet hetzelfde is als er persoonlijk zijn, en hetzelfde geldt vanuit het perspectief van de instructeur. In staat zijn om voor de camera te presenteren en authentiek contact te maken met een publiek, vereist een geheel nieuwe vaardigheden; iets wat de meeste instructeurs zijn gaan beseffen, maar niet de vaardigheden en kennis hebben om zichzelf te ontwikkelen.”

In zijn sessie, The Studio to Screen Strategy, legt Playfair uit hoe u uw bedrijf toekomstbestendig kunt maken met on-demand trainingen waardoor deelnemers zich zo succesvol voelen dat ze niet kunnen wachten om terug te komen voor meer.



ZEITSIFF
Naast aanwezig is Adam Zeitsiff, voormalig CEO van Gold's Gym, die nu de president en CEO is van het online fitnessklasse-platform Intelivideo, evenals een lid van de adviesraad van de onlangs gelanceerde in de VS gevestigde National Health and Fitness Alliance. Zeitsiff zegt over zijn sessie, Sleutelbegrippen van een succesvolle digitale strategie die is ontworpen voor meer inkomsten en ledenbehoud: “Hoewel de moderne fitnessconsument is begonnen terug te keren naar de sportschool, omarmen ze nog steeds het digitale platform voor hun trainingen. Maar waarom is dat?

"Ik zal operators helpen begrijpen waarom leden nog steeds het digitale model omarmen, waarom 'replicatie' van het in-studio-aanbod geen voldoende contentstrategie is en welk type digitale programmering kan zorgen voor ledenbetrokkenheid en -behoud, evenals inkomstenstromen. Ik zal ook uitleggen hoe de ecosysteempartners van een digitaal platform, die helpen bij het bieden van een complete en naadloze oplossing, een sportschool kunnen helpen bij het aantrekken en behouden van leden.”

KOSTABI'S
Het evenement wordt afgesloten met Barry en Shay Kostabi, mede-oprichters van Fitness Career Mastery, dat fitnessmakers en ondernemers leert hoe ze succesvolle, door het hart geleide bedrijven en meeslepende trainingservaringen kunnen opbouwen.

“Als het erom gaat nieuwkomers terug te laten komen, al hun vrienden ervan te overtuigen dat ze het ook moeten proberen, en ervoor te zorgen dat ze voor een lange tijd blijven, komt het eigenlijk allemaal op één ding neer; of je nu wel of niet doet wat je merk belooft - de kwaliteit van je eigenlijke product en de ervaring die je leden hebben in hun klas”, zegt Shay Kostabi. “Alles wat de populairste instructeurs op sociale media en grote on-demand merken doen om succes te vinden, is gebaseerd op wetenschap en kan worden onderwezen. We hebben de geheime vier belangrijkste pijlers ontdekt die instructeurs verweven met hun lessen om ze onvergetelijk en levensveranderend te maken.”

De Kostabi's onthullen de geheime wetenschap voor een meeslepende ledenervaring, de Kostabi's zullen afgevaardigden laten zien hoe ze de kamer kunnen boeien, hoe ze muziek kunnen gebruiken om epische afspeellijsten en sterke programmering te maken, hoe te coachen op een manier die iedereen in een meeslepende flow-staat brengt, en uiteindelijk hoe je een onvergetelijke impact kunt hebben op het leven van klanten, zodat ze keer op keer terugkomen.

Sponsors van de 2021 Retention Convention zijn de toonaangevende fabrikant en leverancier van apparatuur, Precor, dat onlangs werd gekocht door Peloton, Fitronics, waaronder de bekende merken TRP en Cap2, en het softwarebedrijf voor sportschoolbeheer, ClubWise.

Het evenement vindt plaats van 13.00 uur tot 18.00 uur. Tickets kosten $ 29,95 en alle aanwezigen hebben toegang tot opnames van het evenement. Via www.retentionguru.com kun je je interesse in het evenement kenbaar maken.
Meest recente artikelen