3 weken geleden

Nieuwe campagne Ditisjouwleefstijl.nl ontwikkeld voor clubs na heropening

3 weken geleden
De fitnessbranche gaat door een roerige periode, maar er komen kansen voor de branche. De vraag is natuurlijk hoe je die kansen als fitnessondernemer gaat pakken. Benfit/Bodysupport en THP2 Europe hebben daar duidelijke ideeën over en hebben die vertaald in de campagne ‘Ditisjouwleefstijl.nl’.

De branche zit in een hele lastige positie, maar de clubs gaan straks grote kansen krijgen. Het leefstijl- en gezondheidsbewustzijn van de consument is enorm toegenomen. Zodra het kan, zullen consumenten van de Corona kilo’s af willen en werken aan een gezonde leefstijl. Dan draait het om gezonde voeding en een goed beweegpatroon. Benfit/Bodysupport levert al jaren een methode om mensen aan een gezond eetpatroon te helpen. THP2 Europe is al jaren actief op het gebied van onderzoek naar vitaliteit. Zij hebben een methode ontwikkeld waarbij mensen op basis van een uitgebreide en wetenschappelijk gevalideerde vragenlijst - in combinatie met een fysieke meting - een wetenschappelijk onderbouwd vitaliteitsadvies krijgen. Dat advies gaat breder dan alleen het aspect beweging en kijkt bijvoorbeeld naar de fysieke gezondheid, de mentale gezondheid, werkomstandigheden, emotionele belasting, voedingsgedrag en slaapgedrag.

Deze campagne heeft in 2020 al bij een aantal fitnessclubs proefgedraaid. De resultaten waren bemoedigend, maar er werd ook duidelijk waar het in de praktijk mis kan gaan. Een belangrijk element waar in de testfase te weinig aandacht voor was is de uitvoerende club zelf. Daarom is er nu door Benfit/Bodysuport en THP2Europe voor gekozen om de clubs bij de uitvoering te ondersteunen. Daartoe is een samenwerking aangegaan met René Wantzing van Mindset Bedrijfsontwikkeling. Hij is gespecialiseerd in strategie en organisatie van en bij fitnessclubs. Daarnaast is hij als geen ander in staat om fitnessondernemers te helpen het rendement van hun onderneming te optimaliseren. Met zijn hulp moet het de clubs lukken het optimale uit deze campagne te halen.

De campagne wordt natuurlijk ondersteund met passend promotiemateriaal en Fitnessmedia verzorgt een complete online wervingscampagne.

Voor welke clubs is Ditisjouwleefstijl geschikt?
Deze campagne is geschikt voor clubs die niet alleen belang hechten aan het werven van nieuwe leden, maar die ook echt willen leveren. En natuurlijk is de campagne heel geschikt om ook bestaande leden goed gemotiveerd te laten starten na de lockdown. Middels een nulmeting en een persoonlijk advies krijgen de bestaande leden een professioneel plan waar ze na de lockdown goed gemotiveerd mee aan de slag kunnen. 
   
Wat moeten fitnessondernemers doen als ze geïnteresseerd zijn in Ditisjouwleefstijl?
Geïnteresseerde clubs kunnen gaan naar www.ditisjouwleefstijl.nl. Laat daar je gegevens achter en Lize of Jules van Benfit/Bodysupport nemen dan contact op om de ins en outs van de campagne toe te lichten en samen te kijken of de campagne geschikt is voor de club. 




 
BenFitBody SupportTHP2 EuropeRene WantzingMindset BedrijfsontwikkelingFitnessmedialeefstijlledenwerfcampagne
Gerelateerde artikelen