4 jaar geleden

Milon Benelux en Hidden Profits Marketing trappen FitProject2020 af

4 jaar geleden
Met een goed bezochte kick-off dag in Den Bosch is 8 januari officieel de aftrap gegeven voor FitProject2020. 89 Milon clubs zijn gestart met deze campagne die ervoor moet zorgen dat veel inactieve Nederlanders en Vlamingen aan het sporten gaan én blijven.
 
De factor tijd speelt een steeds grotere rol in ons leven. Ook bij de keuze om te gaan sporten. Met de Milon Cirkel train je in slechts 35 minuten je gehele lichaam. Zowel spierkracht als conditie komen aan bod. Meestal start men met een warming up van een aantal minuten en zo kom je (met een beetje goede wil) op 20 minuten conditietraining en 20 minuten krachttraining. 20 + 20 dus en dat in 2020. Zo is FitProject2020 geboren. 
 
FitProject2020 is een campagne waarin de consument wordt uitgedaagd om 8 weken lang 2 maal per week 20 minuten krachttraining en 20 minuten cardiotraining te doen. Deze campagne is uiteraard exclusief voor Milon clubs ontwikkeld door Milon Support in samenwerking met Hidden Profits Marketing. Via online én offline reclame wordt deze ‘nieuwe bewegingsrevolutie’ lokaal gepromoot. De clubs zorgen zelf voor de optimale opvolging van de leads in hun clubs.
 
Met 89 clubs is er een mooie start gemaakt in januari. In de loop van het jaar zullen nog meer centra aanhaken. 

Meer weten? www.fitproject2020.com en www.hiddenprofitsmarketing.com
FitProjectmarketingleden wervenMilonHidden Profits Marketing
Gerelateerde artikelen
Bedrijf

Hidden Profits Marketing

Laatste artikelen van dit bedrijf