Gratis marketing ter waarde van e40.000,-

Verschenen in BodyLIFE Benelux nr5 2011

I body•LIFE 5I2011

NEWS

Actueel nieuws

Relax met Deep Skincare

Deep Skincare helpt wellness ondernemers de concurrentie een stap voor te blijven door een retail experience op locatie te creëren. Deep Skincare levert méér dan producten alleen; het is een compleet concept dat erop is gericht om méér omzet uit retailverkoop te realiseren zonder hier een hoge investering voor te moeten doen. Deep Skincare biedt naast interessante producten ook de benodigde marketing & communicatie concepten die daadwerkelijk rendement opleveren.

Ons doel is om u in staat te stellen uw gasten kleine verwennerijtjes aan te bieden opdat zij zichzelf van binnenuit hervinden. Deep Skincare producten worden desgewenst inclusief degelijke productkast geleverd. Deep Skincare producten kosten gemiddeld 15 euro en een groot aantal producten ligt onder dat gemiddelde bedrag. Het merk heeft een aansprekend uiterlijk, een duidelijke merkfilosofie én een interessante marge voor de klanten. Deep Skincare biedt een volledig pakket dat juist in deze moeilijke markt zijn waarde bewijst.

Meer info: www.deepskincare.nl

New Balance 888

Of je nu vijf of vijftig kilometer wandelt, een paar goede wandelschoenen maakt het plezier een stuk groter. Schoenen die passen in de breedte en de lengte, en die gemaakt zijn om op te wandelen. New Balance maakte een schoen speciaal voor de Nederlandse wandelaar; de 888.

New Balance is vooral bekend als een hardloopmerk, maar heeft haar wortels in het maken van orthopedische schoenen. Met die kennis maakt het al meer dan honderd jaar schoenen voor allerlei sporten. Eind jaren tachtig bestudeerde New Balance de bewegingen van de wandelaars. Dertig jaar wandelschoenen, tien jaar Vierdaagse van Nijmegen en ontelbare andere wandelevenementen leverde New Balance enkele conclusies op:

pasvorm is belangrijk; goed bewegen = minder blessures; comfort = plezier.

Op basis van deze bevindingen en natuurlijk de jarenlang ervaring en kennis ontwikkelde New Balance de 888-schoen.

Voor meer informatie: www.newbalance.com

Koninklijk dieet

Kate Middleton heeft haar size zero te danken aan een speciaal dieet waarbij je koolhydraten laat staan en juist veel eiwitten eet. Dat deze methode zijn vruchten afwerpt zagen we!

Het Power Slim® afslankprogramma biedt een uitgebalanceerde versie van het dieet van Kate. Hierdoor weet je zeker dat je de juiste voeding binnenkrijgt en dat je inspanningen effect zullen hebben!

Gezond en snel afslanken zonder jojo-effect: door het weglaten van de koolhydraten en vetten uit de voeding is het lichaam aangewezen op de vetreserve. Door de hoge inname van eiwitten blijft de spiermassa behouden. Dit zorgt ervoor dat de stofwisseling hoog blijft en voorkomt daarmee het bekende jojo-effect.

Kiezen voor Power Slim® is kiezen voor een afslankprogramma met een gegarandeerd succes. Je leert een gezond voedingspatroon te volgen en op gewicht te blijven.

Kijk op www.powerslim.nl voor een Power Slim® center bij jou in de buurt. Zomer 2011 wordt jouw zomer!

ALO Drink ‘Best natural functional drink 2011’ in Amerika

ALO Drink heeft in Amerika onlangs de InterBev Beverage Innovation Award 2011 gewonnen voor de beste Natural Functional Drink. ALO wordt met deze prijs beloond voor een drank met een natuurlijke mix van vitaminen, mineralen en essentiële aminozuren.

In Nederland vieren wij het succes van ALO Drink met de lancering van een nieuwe frisse rode grapefruit – lemon smaak: ALO Appeal!   

ALO Drink is ontwikkeld op basis van puur bronwater met echt vruchtvlees en sap uit de Aloë Vera plant. Door een speciaal filterproces worden voor de ALO Drink alleen de beste componenten uit deze bijzondere plant gebruikt.

ALO Drink is geheel natuurlijk en bevat geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen en geen conserveringsmiddelen. Het is natuurlijk gezoet met rietsuiker en honing, bevat slechts 24 Kcal per 100ml en is rijk aan vitamine C en antioxidanten.

Kijk voor meer informatie op: www.nutrisense.nl  

Goeie Grutten, Hollandse natuurlijke muesli

Goeie Grutten krokante muesli is gemaakt van haver- en tarwevlokken. De EKO tarwe komt uit Limburg, en de haver uit een verantwoord beheerd Brabants landschap. Voor ze gebakken worden, worden ze eerst geplet en vermengd met een beetje natuurlijke zoete voedingsvezel. Inuline heet dat, het is een caloriearme zoetstof. In een bakkerijtje in Elst bakken Tjeerd en Patrick ze tot krokante muesli.

Goeie Grutten zijn verkrijgbaar in drie varianten: Naturel, Limburgse bosbes en Hollandse appel.

De belangrijkste ingrediënten voor Goeie Grutten muesli komen uit Nederland. Dat houdt in dat ze geen ingevlogen of verscheepte ingrediënten bevatten zoals gedroogde rozijnen of abrikozen. Doordat ze ook in Nederland worden gebakken, worden ze gemaakt met minimale foodkilometers. Dat scheelt een boel vrachtwagens, files en CO2, en dat wordt steeds belangrijker. Op www.goeie-grutten.nl kun je van alle ingrediënten lezen waar ze vandaan komen.

news I health

body•LIFE 5 I2011 I

Edities