23 august 2022

Een nieuw hoofdstuk voor Barbara den Bak

Jeroen Gerats
Mediadeskundige bij bodyLIFE
23 august 2022
6 jaar geleden lanceerde den Bak een van de eerste boutique fitness concepten in Nederland, HIGH STUDIOS.
En dit nadat ze al succesvol haar Bootcamp concept had verkocht, dat in 6 jaar van 1 naar 120 locaties door heel NL was gegroeid.

In 2016 opende de eerste vestiging van HIGH STUDIOS in de Weesperstraat in de Amsterdamse Plantagebuurt. Samen met een klein team en vervolgens onder de vleugels van de Urban Gym Group bouwde ze High Studios uit van 1 naar 16 locaties. Waar veel mensen verslaafd gemaakt werden aan het high gevoel en onderdeel werden van een hechte community.

Na de overname van HIGH STUDIOS aan de Urban Gym Group in 2018 begon den Bak met nieuwe creatieve rollen binnen de groep.
In deze rollen heeft ze met succes meerdere spin-offs gelanceerd, ook tijdens de lockdowns. En onlangs nog twee nieuwe labels binnen HIGH STUDIOS, de eerste multi-studio: HIGH RIDE en HIGH FLOW. De Urban Gym Group heeft ondanks de pandemie een enorme groei doorgemaakt, low-cost formules niet meegerekend is UGG de snelst groeiende keten van Nederland.

Met trots kijkt ze terug op deze periode waarin ze naar eigen zeggen samen met een geweldig team dit geweldige merk heeft uitgebouwd. 5 studio's, duizenden bezoeken, 11 in-house studio's @TrainMore, een leger van rockstar trainers, audities, academies, evenementen, samenwerkingen, "we hebben het allemaal gedaan,"aldus den Bak.

Ze vervolgd: "Ik begin nu met een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Een hoofdstuk waarin ik me zal concentreren op datgene waar ik het meest van hou, het creëren van een nieuw fitnessconcept, maar ook mijn kennis zal delen in zakelijke consultancy en adviesraden.
Ik wil mijn dierbare vrienden van de Urban Gym Group bedanken voor deze geweldige reis en ik kijk uit naar wat de toekomst biedt.

Vanuit bodyLIFE zullen we Barbara met veel interesse blijven volgen, bij zowel Bootcamp als bij Boutique liep ze voor op de trend. Voor haar volgende hoofdstuk geeft ze aan dat persoonlijke aandacht en details voor haar een prioriteit is en daarmee creëert ze vast weer een community stroming.

Barbara den Bak is verder beschikbaar voor ondernemers zoals Startups en Scaleups die met vraagstukken zitten als creëren, innoveren, transformeren en branding. Den Bak: "Ik begrijp wat er nodig is om een bedrijf helemaal opnieuw op te bouwen, en ik weet hoeveel tijd het kost om een merkervaring op te bouwen in alle contactmomenten, allemaal gebaseerd op een fundament van doel, waarden, bedrijfscultuur en merkpersoonlijkheid. Bespaar kostbare tijd om te leren van de ervaring die ik heb opgedaan bij het opzetten van bedrijven en laat mij jouw volgende stap ondersteunen. Ik krijg energie en genereer ideeën door elke uitdaging die op mijn pad komt."

Kijk voor meer info kijk op: www.barbaradenbak.com

! RECTIFICATIE:
IN HET ONDERSTAANDE BERICHT UIT DE NIEUWSBRIEF VAN 25-08-2022 IS PER ABUIS VERMELD DAT DEELNAME AAN DE #BEACTIVEDAY VOOR NIET-LEDEN VAN NLACTIEF GRATIS ZOU ZIJN. NIET-LEDEN KUNNEN ZICH EVENWEL AANMELDEN VIA DE LINK VOOR DEELNAME. VOOR VERDERE UITLEG OF #BEACTIVE EN/OF KOSTEN VERWIJZEN WIJ NAAR WWW.NLACTIEF.NL
Auteur

Jeroen Gerats

Bedrijf

bodyLIFE hét grootste fitnessvakblad

Laatste artikelen van dit bedrijf