2 jaar geleden

Hidden Profits Marketing & Fitness.be gaan een Partnerschap aan

Jeroen Gerats
Mediadeskundige bij bodyLIFE
2 jaar geleden

Eric Vandenabeele, directeur van Fitness.be:

"Als erkende beroepsvereniging van de Belgische fitnesssector trachten wij onze ondernemers optimaal te ondersteunen. De coronapandemie heeft onze sector al enorm op de proef gesteld. Het belang van regelmatige lichaamsbeweging hoeft geen betoog, maar toch merken we een beduidend verschil van het aantal actieve fitnessbeoefenaars in vergelijking met voor het coronatijdperk.

Fitnessbe: Belgische fitnessondernemers optimaal ondersteunen in deze uitdagende tijden

"De angst om in publieke ruimtes te komen overstijgt bij sommigen het belang om te werken aan de immuniteit, weerbaarheid en algemene gezondheid. Alle fitnessondernemers in België zetten in op ventilatie, ontsmetting, afstand en algemene hygiëne. Dit maakt dat de fitnesssector een zeer veilige omgeving biedt om naar hartenlust te sporten. Uiteraard is het aan ons, de fitnesssector om deze boodschap over te brengen naar het grote publiek.

Daarom zijn we zeer opgetogen met dit partnerschap!

Onze ondernemers zullen maandelijks een nieuwsbrief ontvangen met allerhande marketing kennis & tips. Dit met het oog om terug meer fitnessbeoefenaars te overtuigen en huidige klanten nog beter te binden met hun geliefde fitnesscentrum.", aldus Vandenabeele.

Hidden Profits Marketing: Deur naar praktische en effectieve marketingkennis open

Tobias Ridder, marketing manager bij Hidden Profits Marketing:

“We zijn bijzonder blij met dit partnerschap. Voor Vlaamse fitnessondernemers, -managers en professionals opent nu een deur naar praktische en effectieve marketingkennis. Nu we al twee jaar in turbulentie zitten en vele bedrijven het moeilijk hebben is het werven van nieuwe leden misschien wel de nummer 1 taak van onze branche.

Sinds onze oprichting in 2004 is het onze missie om de marketing in de fitnessbranche verder te helpen professionaliseren. Vooral door al onze kennis, inzichten en praktijkervaringen met de gehele fitnessbranche te delen. In Nederland zijn we ook al jaren marketing-kennispartner van de brancheorganisatie. Momenteel werven we via internet met ons team van bijna 50 fitnessmarketeers leads en leden voor zo’n 800 clubs, studio’s, boxen en praktijken in Nederlandstalige en Duitstalige landen.”
Bron: HPM

Auteur

Jeroen Gerats

Bedrijf

bodyLIFE hét grootste fitnessvakblad

Laatste artikelen van dit bedrijf