3 jaar geleden

Ook ISPO Munich 2021 gaat digitaal vanwege het coronavirus

3 jaar geleden
Komend jaar vindt ISPO Munich van 1 tot 5 februari volledig online plaats. In nauwe samenwerking met de branche en rekening houdend met de huidige ontwikkeling van het coronavirus, heeft Messe München besloten het evenement volledig digitaal te laten verlopen. Door dit te doen, is 's werelds toonaangevende zakelijke sportplatform gunstig te 'bezoeken' voor alle deelnemers, ongeacht internationale reisbeperkingen. Het evenementformaat zal voortbouwen op de positieve resultaten van de virtuele ISPO Re.Start Days in juni 2020. Het biedt kansen voor merk- en productpresentatie, voor discussie en netwerking en voor het onderhouden van internationale zakenrelaties.

Met de huidige ontwikkelingen van de coronaviruspandemie kan de uitvoering van ISPO Munich als een hybride evenement - een combinatie van digitale en on-premise evenementen - niet betrouwbaar worden gegarandeerd. Voor Klaus Dittrich, de voorzitter en CEO van Messe München, is de overstap naar een volledig digitaal evenement een logische stap: “Zowel de klanten als wij als gastheer hebben hoge verwachtingen van de internationaliteit en kwaliteit van ISPO Munich. Onder de huidige omstandigheden kunnen we deze verwachtingen niet waarmaken. Met ISPO Munich Online stellen we alle klanten over de hele wereld in staat om deel te nemen aan het evenement. Tegelijkertijd kunnen we formaten creëren die nieuwe doelgroepen integreren. Ik weet zeker dat we in februari een evenement zullen meemaken dat discussies van het hoogste niveau in de digitale industrie zal bieden."

ISPO Munich Online gaat focussen op digitalisering, gezondheid en duurzaamheid
Centraal in het vijfdaagse digitale evenement staan ??de sleutelthema's creativiteit en digitalisering, gezondheid en duurzaamheid. Het ISPO Munich Online conferentieprogramma biedt tal van mogelijkheden voor discussie en interactie. Met name het belang van sport en buitenactiviteiten, en het verband met gezondheid, neemt sinds het begin van de coronaviruspandemie toe. Dit heeft op zijn beurt de behoefte aan een platform vergroot waar de kernmerken, sleutelspelers en topsporters verbinding kunnen maken en inspiratie kunnen opdoen.

ISPO Munich Online - wat deelnemers kunnen verwachten
ISPO Munich Online biedt zowel de gevestigde voordelen als extra voordelen: het vinden van nieuwe producten, merken en zakelijke contacten. Netwerken met exposanten, bezoekers, media en influencers. Deelname aan forums en discussies via live streaming en chatrooms. Jeanette Friedrich, Global ISPO Group Director, is optimistisch over het digitale formaat: “In de afgelopen tien jaar heeft ISPO een enorme digitale competentie en bereik opgebouwd. Hiermee gaan we nu een online evenement aanbieden waar alle deelnemers profijt van hebben. We zijn verheugd dat onze plannen voor het digitale evenement zo positief zijn ontvangen in de branche.”
 
Eindgebruikers aanwezig
Eindgebruikers krijgen voor het eerst de kans om iets te ervaren dat voorheen voorbehouden was aan brancheleden: de kans om digitaal deel te nemen en een directe dialoog met de branche te voeren. In brand rooms voor productpresentaties, workshops en masterclasses krijgen merken en bedrijven de kans om zichzelf te presenteren en in contact te komen met sport- en outdoorfans over de hele wereld. ISPO Open Innovatie heeft al aangetoond dat deze integratie werkt: de ongeveer 80.000 eindgebruikers uit ongeveer 70 landen brengen hun knowhow in de crowdsourcing- en marktonderzoekscampagnes - en leveren het hele jaar door waardevolle inzichten en inspiratie voor nieuwe producten en ideeën aan bedrijven.

ISPO Re.Start Days 2020 als succesvol sjabloon voor ISPO Munich Online
Tijdens ISPO Re.Start Days in de zomer van 2020 heeft ISPO al laten zien dat digitale formaten een meerwaarde bieden en belangrijk zijn voor de industrie, zoals Klaus Dittrich benadrukte: “De ervaringen van de ISPO Re.Start Days zullen ons enorm helpen om te verbeteren. op het online format voor ISPO München in februari en om in te spelen op de behoeften van elke deelnemer. Ons doel is om - zelfs in deze onzekere tijden - het beste platform te bieden voor groei en nieuwe inspiratie. "
Bedrijf

ISPO Munich

Laatste artikelen van dit bedrijf