8 jaar geleden

ISPO MUNICH 2016: Ontmoeten en ontdekken

8 jaar geleden

Van 24 tot en met 27 januari komt de gehele sportwereld weer bij elkaar voor de ISPO MUNICH 2016. De bezoeker kan zich verheugen op negen vakbeurs-zones verdeeld over maar liefst 16 hallen. 

Evenementen binnen de beurs met interessante programma's bieden een breed scala aan actuele informatie. Aantrekkelijke zones waar opwindende gebeurtenissen plaatsvinden maken de beurs nog interessanter. De vele bars, lounges en tentoonstellingsruimtes nodigen uit om te netwerken en te relaxen.

Healthy Nutrition
De focus ligt op 'Healthy Nutrition', gezonde voeding, en 'Mobile Health & Fitness', mobiele technologieën zoals activity trackers en smartwatches. Het streven naar een gezonde leefstijl heeft steeds meer volgers. Vandaar ook een groeiende verscheidenheid aan voedingsconcepten, afgestemd op persoonlijke doelen of voorkeuren. De juiste, uitgebalanceerde voeding is een voorwaarde voor fysieke fitness en langetermijn gezondheid in sport en het dagelijks leven. Om meer ruimte te creëren werd het segment Health & Fitness verplaatst naar hal B4.

Wearables
Mobiele applicaties maken het mogelijk om geschikte oefenprogramma's te integreren in het dagelijks leven. De in populariteit toenemende wearables in de vorm van fitness tracking armbanden, smartwatches en zelfs smart glasses zetten nieuwe normen voor ofeningen en leefstijl. De hi-tech wearable mini-computers zijn onze personal exercise partners geworden.

Performance
In hal C4 bevindt zich het Performance segment (voorheen in B4). Hier staan alle sporten die veel inspanning en energie vergen. Bijvoorbeeld klassieke teamsporten als ijshockey, maar ook krachtsporten als running, schaatsen of krachttraining. In tegenstelling tot eerdere edities zijn de watersporten enigszins naar de achtergrond verplaatst.

Action Sports
Als gevolg van de verhuizing naar hallen B5, B6 en A6 heeft het segment Action Sports een eigen ingang gekregen via de Ingang Oost. Deze verandering heeft echter geen invloed op de samenstelling van de merken in deze hallen, voornamelijk op het gebied van sporten als skiën, surfen, en andere watersporten.

Outdoor
Het Outdoor segment dat blijft groeien op de ISPO MUNICH en steeds meer doelgroepen krijgt, is verplaatst naar hallen A1, A2 en A3 bij de Ingang West (voorheen in A6, B5, B6). Het is direct verbonden met de Ski Community, die dezelfde ontmoetingsplekken heeft als voorheen: in hallen A4 en A5.

TEXTRENDS
Bedrijven actief in het Sourcing segment presenteren hun innovaties in hallen C1 en C2 (voorheen C3 en C4). Het internationale platform voor innovatieve stoffen en onderdelen voor sportkleding en outdoor spullen, ISPO TEXTRENDS, gaat naar hal C3 (voorheen C2).

Sportstyle
Bezoekers aan het Sportstyle segment (weer in hallen B2 en B3) ontmoeten daar internationaal belangrijke spelers en veelbelovende nieuwkomers. Hier vind je de perfecte outfit voor wintersporten die je warm houden op koude dagen en waarin je er ook nog eens goed uitziet. Wollen accessoires zoals hoeden, sjaals en prettig technisch ondergoed kun je vinden in de 'Wool Street' zone (speciale tentoonstelling B3).

Ispo Award
Zoals gewoonlijk presenteert de exclusieve ISPO VISION zone (weer in hal B1) premium sportmerken gericht op high-end design. De winnaars van de ISPO AWARD staan in de centrale gang.


Voor meer informatie: http://munich.ispo.com

 

Bedrijf

ISPO Munich

Laatste artikelen van dit bedrijf