5 jaar geleden

Challengers gezocht

5 jaar geleden

Greinwalder & Partner en Hidden Profits lanceren opnieuw een mega campagne

Greinwalder & Partner en Hidden Profits slaan de handen weer ineen en lanceren in maart de gloednieuwe campagne Challengers gezocht. Meer dan 100 fitnessclubs in vijf landen doen mee met dit unieke marketing concept dat baseert op trends als H.I.I.T., Tabata training en online fitness. Zij profiteren van een full service programmapakket inclusief promotiemedia, facebook-campagne, gave challenger-boxen vol met gadgets en een eigen trainingsapp.

Bereik in 6 weken wat anderen in 6 maanden niet lukt
De slogan van de campagne geldt ook voor fitnessondernemers. Deze Challenge biedt alles wat nodig is voor het winnen van nieuwe klanten, ledenbehoud en het verhogen van omzet. De deelnemers gaan zes weken lang vol voor een persoonlijk trainingsdoel. De key visual dekt bewust een brede doelgroep af met doelen die kunnen variëren van meer spiermassa opbouwen tot 4 kilo afslanken of de Kilimanjaro beklimmen.

Elke dag trainen
Mensen die de Challenge aangaan trainen tijdens de zes weken elke dag. In totaal 15 keer in de club, hetgeen de binding versterkt, en alle andere dagen met de Challenger-App. Deze is toegankelijk via de code uit de challenger-box. De app biedt een Tabata trainingsprogramma van 6 weken met video’s en handige timer.

Tabata
H.I.I.T. en Tabata training zijn zeer effectieve methodes voor vetverbranding en opbouw van conditie en figuur. De eenheden zijn kort en intensief, tussen 4 en 15 minuten. In combinatie met een klassiek fitnessprogramma is het Challenger programma ideaal als men snel fit wil worden zonder er veel uren in te steken. Het is geschikt voor elk niveau, zowel beginners als gevorderden.

Challenger-box
De campagne draait onder meer op de luxe challenger-box met alle items die de deelnemers nodig hebben. Zoals een branded polsbandje, een workout booklet en de WodShock die er op het eerste gezicht uitziet als een deodorant-stick, maar een verfrissende spiergel bevat.

Succes van Fit in 5 weken herhaald
Net als bij het project Fit in 5 weken met meer dan 25.000 deelnemers combineert de uitgekiende campagnestrategie van Challengers gezocht online en offline marketinginstrumenten. Door de state of the art facebooktools, een gratis app en effectieve printmedia profiteren alle sportscholen opnieuw van het effect van een complete marketingmix. En daarmee potentieel tientallen extra aanmelders.

Optimale condities voor groei
De deelnemende clubs ontvangen dankzij enkele sponsors een voordelig pakket waarmee ze vanaf 1 mei direct kunnen starten. Clubs die zijn aangesloten bij Greinwalder Marketing Services of de Hidden Profits Groeiformule ontvangen bovendien een flinke korting. Meer informatie en aanmelding op www.greinwalder.nl/challenger of via info@greinwalder.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Auteur

Stella Schinnerl